ליצירת קשר השאירו פרטיכם ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם

    פועלים למען הקהילה

    עמותת לב מיכאל קמה כדי לתת מענה של מיצוי זכויות לאנשים עם מוגבלויות, בדגש על דיור פתוח ומכבד.היום ישנם מוסדות רבים בארץ אשר לכאורה מיועדים לאנשים עם מוגבלויות, אנחנו ערים לאלימות קשה, הזנחה ואף מקרי מוות קשים שמשאירים אותנו פעורי פה. אין כאב גדול מאדם אשר מסוגל לפגוע בחסר ישע. מכאן באה זעקתי וצעקתי.המוסדות שקיימים היום הם למעשה דיור מוגן בו כמות דיירים לא הגיונית, דירות בהם גרים 15-20 אנשים עם מוגבלויות מכל-כך הרבה רמות יחד, עובדים ללא שום הכשרה ש"שומרים" עליהם ימים ולילות בשכר מינימום.

    כל זה לא יכול היה לקרות ללא כדורים, ללא תרופות וללא כדורי שינה – כדי לעשות להם שקט. ושכחתי להגיד את הדבר הכי חשוב – זה קורה רק בשביל להעשיר את הכיס של הבעלים של מקום שמקבל ערימות של כסף מהמדינה עבור כל דייר, ובזה הוא מתקמצן על מחייה הולמת, על מגורים מכבדים לא כאלו של כמה אנשים ביחד. על מיטות יחיד כמו של תינוק שם ישן אדם מבוגר, על בגדים מזעזעים שכולם לובשים – לא משנה איזה מידה אתה.

    מביש איזה מין חיים לא הוגנים אלו? איזה כבוד אנחנו נותנים לאנשים שהכי יקרים לנו בעולם.אבל עכשיו הבשורות החיוביות – העמותה תקים דיור, דיור פתוח, שיתן מענה לאנשים עם מוגבלויות בגילאים שונים, לא עוד דירה בה יהיו עשרות דיירים וישנו יחדיו. אלא דירות יחידות בהם יוכל ללון כל דייר לבד, בכבודו, בצנעת הפרט שלו, עם מיטה הולמת ורחבה, נכון זה גם יצריך מענה גבוה יותר של עובדים – אבל כך יהיה. תהיה שם פינת חי, פינת מוזיקה, פעילויות מפתחות אבל בעיקר יהיה שם מקום שטוב לגור בו, מקום שרואה לנגד עיניו כל אדם כעולם."החכם עיניו בראשו, והכסיל בחושך הולך" (קהלת, פרק ב').

    משרדנו מרבה לקחת מעת לעת תיקי פרו בונו בהתנדבות כחלק מהאג'נדה -לסייע לאוכלוסיות מוחלשות שידם אינם משגת. מעין מצוות "מעשר" החשובה מאוד לעו"ד אתי חסן.

    מאמרים נוספים

    מור זמיר

    מחלקת פתיחת תיקים והנה"ח
    להמשך קריאה

    עו"ד סיוון כהן

    עו"ד סיוון כהן סיימה את לימודיה בהצטיינות יתרה בשנת 2013, ומאז ועד היום עוסקת בתחום התעבורה והמשפט הפלילי.   עו"ד כהן התמחתה בפרקליטות צפון ומאז ועד היום עוסקת בתחומי השפט לעיל בדגש על ליטיגציה נרחבת.
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט